Musím mať potvrdenie o zmeškaní letu, aby mi bola vyplatená finančná kompenzácia?
Čakanie na letisku kvôli zrušeniu alebo zmeškaniu letu môže priniesť rad komplikácií. Pokiaľ pri cestovaní zostanete na letisku o niekoľko hodín dlhšie, pretože Váš let mešká alebo dokonca došlo k jeho zrušeniu, možno Vás napadne, či sa Vám nebude potrebné potvrdenie o zmeškaní alebo zrušení letu. K získaniu finančnej kompenzácie nie je potrebné mať potvrdenie o zmeškaní letu. Pokiaľ ho ale máte k dispozícii, máte v ruke dôkaz, ktorý využijete napríklad vo chvíli, keď letecký dopravca nebude chcieť finančnú kompenzáciu vyplatiť a celá záležitosť sa dostane až pred súd. Obecne platí, čím viac dôkazov máte, tým lepšie preukážete svoj nárok na odškodné. Potvrdenie ďalej použijete napríklad pre poisťovňu.
Pri vymáhaní finančných kompenzácií Click2Claim od svojich klientov nepožaduje potvrdenie – k tomu, aby sme mohli overiť nárok na finančnú kompenzáciu a prípadne ju vymáhať, nám stačí letenka, či palubná vstupenka a to aj v elektronickej podobe!
V prípade, že aj tak potvrdenie od aerolinky chcete, je možné si ho vyžiadať priamo na letisku a to buď na tom, z ktorého odlietate alebo tam, kam priletíte. Pokiaľ o potvrdenie požiadate, malo by obsahovať jasné informácie – o ktorý let a deň sa jedná s uvedením časov, aby bolo zrejmé, o koľko bol let zmeškaný, prípadne by z neho malo byť jasné, že let bol zrušený.